W związku z dużą ilością zapytań informujemy, iż nasza firma pracuje normalnie, w godzinach 9.00-17.00, od poniedziałku do piątku.
Jednocześnie wprowadziliśmy szereg zmian mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa, zarówno pracownikom jak i klientom.
Obsługa klientów sklepu oraz serwisu odbywa się w poza pomieszczeniami. Do dyspozycji klientów jest płyn dezynfekujący.
Każdy sprzęt, który przyjmujemy (np. do serwisu) jest dezynfekowany i odkładany do kwarantanny.
Pracownik każdorazowo po kontakcie z gotówką dezynfekuje ręce, również po każdym jednostkowym użyciu dezynfekowana jest klawiatura terminala płatniczego.
Prosimy jednocześnie o ograniczenie do minimum wizyt w naszej firmie. Wszelkie zapytania ofertowe, zamówienia i inne sprawy prosimy kierować na e-maila: biuro@kontrast.pl - odpowiadamy bardzo sprawnie.
Jeśli jesteś z Bielska, jest możliwość, aby zamówiony sprzęt został dowieziony naszym transportem.
Jeżeli zdecydujesz się na wizytę w naszym sklepie, prosimy o unikanie gotówki - postaraj się zapłacić kartą, jeśli nie możesz, poproś o wystawienie faktury pro forma i zrób przedpłatę na konto.
Dla przypomnienia nasze dane kontaktowe:
sklep, zamówienia, zapytania ofertowe - biuro@kontrast.pl; tel. 338193517
zapytania ofertowe B2B - sklep@kontrast.pl
serwis - serwis@kontrast.pl; tel. 338192404